martes, 22 de julio de 2008

post-its de viatge




Osti tu! D'aquí dos setmanes dormirem dalt del cim de koyasan en un dels santuaris budistes!!!! Mamma mia!!! no m'ho puc ni creure!!! Això és massa!!! És de debò??? Uix, en tinc unes ganes!!! uix... ara ja venen aquells dies en que una ja només té això al cap; si tingués una vareta màgica la utilitzaria per fer un "abracadabra" i despertar-me a casa el dia que marxem. Ji, ji...


En fi, jo mentre vaig recopilant informació. Ja tenim impresos els horaris de tren que podem necessitar ja que... i si arribem allà i tot està només en japonès???? Sembla que hi ha un tren per tornar a la nit de Osaka a Kyoto, després del concert de mama!milk!!!


Apunto aquí al blog algunes coses que he vist que m'agradaria anar a veure, així quan siguem allà tindrem tota la informació a mà: he vist que a Tokyo hi ha un Tokyo Design center i també vull veure el 21_21 DESIGN SIGHT de Issey Miyake i Naoto Fukasawa. He buscat informació de l'il.lustrador/a (només amb el nom no sé si és noi o noia!) de Minae Kato, però no trobo res. A dalt he afegit una de les seves delicadíssimes il.lustracions. Em fa pensar en la "nostra" luthier...

No hay comentarios: